Gemiddelde leestijd: 2 Minuten

Een paar weken geleden plaatste ik (Bas) een kleine teaser m.b.t. ons aanstaande Come Get IT event. Het thema, zonder al te veel in detail te treden is Microsoft, ook dat deelde ik voorzichtig. Een dag later hadden we de eerste 25 inschrijvingen al binnen! Vrijwel allemaal extern. Dank jullie wel. In deze blog wil ik je alvast iets meer vertellen over wat we gaan doen en waar het evenement plaats gaat vinden.

Om maar met het belangrijkste te beginnen… we hebben plaats voor max 80 man/vrouw. Dus wees er snel bij. Inschrijven kan hier.

Locatie, locatie, locatie

Boerderij de boerinn, te Kamerik. Daar gaat het dit keer gebeuren. Wederom een voor ons nieuwe en erg gave locatie.

Ook wat betreft het eten beloofd het weer een feestje te worden. Een heuse Saté BBQ staat er voor je klaar.

Verdere invulling

Het afgelopen jaar was een groot succes. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we geen leermomenten hebben gekend. Het plannen van dit soort evenementen brengt altijd de nodige uitdagingen met zich mee. Met name het weer en verkeer kunnen nog wel eens roet in het eten gooien.

Het gevolg is vaak dat de eerste sessie al is begonnen terwijl de gasten nog een voor een binnen druppelen. Daarom hebben we gedurende 2019 een aantal verschillende formats uitgeprobeerd – niet voor niets.

In vogelvlucht

Vanaf vijf uur ben je van harte welkom. We beginnen met een drankje en een kleine versnapering. Het eerste netwerk moment is een feit.

Vervolgens wordt rond zes uur het diner geserveerd waar we tot plus minus zeven uur de tijd voor hebben/nemen.

De avond wordt geopend, de agenda kort doorgenomen waarna de eerste sessie zal gaan beginnen. Deze duurt ongeveer een half uur gevolgd door een korte pauze.

Hierna vinden de laatste twee sessies achtereen gesloten plaats en zal er nog tijd zijn voor een drankje achteraf. Stel vragen, praat met elkaar of met ons en samen maken we er opnieuw een top avond van!

Programma:

  • 17:00 – 18:00 Ontvangst
  • 18:00 – 19:00 Diner
  • 19:00 – 19:15 Opening
  • 19:15 – 19:50 Eerste sessie
  • 19:50 – 20:00 Pauze
  • 20:00 – 20:30 Tweede sessie
  • 20:35 – 21:05 Derde sessie
  • 21:05 – 21:30 afsluiten plus drankje

Binnenkort maken we de sprekers en onderwerpen bekend, maar om je alvast een idee te geven… De Windows Virtual Desktop propositie zal de nodige aandacht gaan krijgen, mogelijk wordt daar Microsoft Teams nog aan toegevoegd, en? Dat houden we nog even geheim 😉 voor nu althans.

Schrijf je in via de onderstaande link. Tot snel, wij kijken er naar uit!

INSCHRIJVEN

Gr,

De CGIT Crew!